Måndag - 090824

Good morning people!

Idag vaknade jag med tuppen minsann. Igårkväll bestämde jag mig för att jag skulle gå och lägga mig lite tidigare så jag stängde av datorn runt kvart över tio. Tror ni att jag kunde somna då eller? Nej, det kunde jag inte på två timmar! Något less jag blev på mig själv och mina fladdrande ögon som inte ville hållas stängda. Det konstiga var att jag var jättetrött också.

Trots det så kom jag upp kl åtta, trodde aldrig att jag skulle komma upp då. För er som inte vet så börjar jag skolan imorgon och inte idag, wiie. Har hunnit med att äta frukost (riskvikk och macka), klätt på mig och gjort kaffe. Så nu sitter jag här och dricker kaffe och lyssnar på musik, härlig morgon. Undra vad den här dagen bjuder på.

Ikväll blir det innebandyträning på alnö, något att se fram emot!


En perfekt morgon! (om man inte tränar då)


Kaffe och musik, så börjar jag dagen!




Kommentarer
Postat av: ida

Ida Westin gillar detta! :D

2009-08-24 @ 10:25:36
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0