Söndag - 090823

Hejsan allihopa!

Kvällen igår hos Julia vart lyckad, det var riktigt roligt att träffa lite folk från klassen och prata en massa. Sjöng singstar gjorde vi litegrann också, och åt massa gotta. 22.50 gick jag och Madde ner till stan för att ta våra bussar hem kvart över. Jag åkte hem till Stefan och där somnade vi nästan på en gång.

Idag klev jag och älskling upp "tidigt" (för hans del) för att han skulle åka iväg och jobba på Jula. Jag var på rätt så dåligt humör. Kom hem, åt frukost och jag bestämde även med Madde att vi ska umgås sedan och gå på en promenad för att det är ju så fint väder idag. Kl 5 blir det löpträning på alnö med laget, vi kan ju låtsas att jag är peppad i alla fall.

Så det är mina planer för dagen, men först ska jag byta kläder!

Ha en bra dag!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0