Torsdag - 090820

Godmorgon!

Idag poppade jag upp ur sängen runt halv 10 tiden, ville verkligen inte kliva upp men jag kände mig tvungen. Åt en god och stadig standardfrukost, havregrynsgröt med sylt. Sitter och funderar just nu på vad dagen har att erbjuda. Jag kommer inte fram till mycket förutom bodypump kl 18.45 och det är långt tills dess. Det lär väl bli gossip girl som vanligt om det inte dyker upp någonting annat. Är inne på säsong 2 nu, dock tycker jag att säsong 1 är bättre.

Gårdagen innehöll övningskörning (det gick väldigt bra!), gossip girl och träning på kvällen med laget (fick yrsel, usch!). Jag gjorde ju någonting vettigt av dagen i alla fall.

Ha en bra dag!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0