Världsrekord än en gång för Usain Bolt

Det har inte funnits någonting att göra på hela dagen, alla har varit upptagna med diverse saker och jag har suttit och gått runt här hemma som en osalig ande. Det har varit riktigt tröttsamt. Har sett på Gossip Girl hela dagen för att jag inte haft något bättre för mig. Det enda utöver det är att jag var på en halvlång promenad och såg på friidrotten en stund.

Appropå friidrotten så blev jag väldigt förvånad när guldmedaljören och världsrekordtagaren i 100 m sprint, Usain Bolt även i 200 m sprint kunde ta hem guldet och även slå världsrekordet! Han är helt otrolig den jamaicanska mannen och det ser så lätt ut när han springer där ute på banan. Det var nästan ingen som trodde att han skulle slå komma under världsrekordstiden efter 100 m loppet, men tydligen så var han så stark och motiverad till att klara det. Grattis till guldet och världsrekordtiden Usain Bolt!



Nu ska jag återgå till det jag gjorde innan... vad det nu var?!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0