Äntligen fredag!

Hejsan!

Då var det snart helg då, hur skönt som helst. Åkte in och kikade på idrotten imorse och var även med på en passningstävling, riktigt roligt var det. Dock lite tråkigt att jag själv inte kunde vara med hela tiden. Sitter i uppehållsrummet nu och håller på att somna, måste egentligen skriva på min debattartikel så att den blir klar någon gång men jag har ingen ork.

Jag längtar till lunchen, är så jäkla hungrig! Jag tror att de som har matte slutar om bara en stund så då kan jag gå bort till Åhlens med dem. Har efter lunchen engelska och sedan franska då vi ska se på film tyckte jag att jag hörde. Därefter kommer skjutsen och hämtar upp mig och Madde, hoppas verkligen att vi vinner idag. Dock vill jag ju förstås också vara med...

Känner mig positiv idag. Ingen framgång utan motgång, därför måste man ha dåliga dagar ibland varvat med bra dagar. It's always a good time to smile, oh happy day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0