It's the way that we live and learn

Sitter och äter godis just nu, blir ensam med någon film ikväll. Stefan ska ut och jag skulle egentligen vara med Emelie, Madde och Elin men Emelie mådde inge bra och Madde kunde tydligen inte, + att det har hänt en sak så jag orkar inte göra någonting. Tror jag ska ladda ner en film och bara njuta av mitt eget sällskap, orkar inte plugga vilket jag inte har gjort på hela dagen.

Jag fattar inte att folk jämt säger saker och sen kommer det fram att det bara är lögner, är det då värt att må dåligt över? Nu är det slut, orkar inte mer! Vissa människor förändras aldrig...

Men nu ska jag tänka på annat, bara fösa undan det jobbiga och tänka positivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0