Jobbkväll

Ikväll har jag jobbat på timråmatchen, de mötte Södertälje. De spelade riktigt bra och vann med 6-4, jobbet för min del gick mycket bra också. Älskar att jobba där då man får träffa massa folk, jobba och se på hockey, allt på samma gång, så jäkla bra.

Sitter hemma hos älskling nu och gör inte så mycket för tillfället, är helt slut i kropp och själ. Har varit igång hela dagen fast jag egentligen inte haft någon ork så det har väl sina konsekvenser. Jag har jätteont på min näsa, det har växt fram ett sår på något sätt som jag inte vet hur och det bara varar hela tiden så fort sårskorpan försvinner. Det är sjukt jobbigt för det blir bara större och större, tror att det beror på stress.

Glömde berätta att träningen igårkväll inte gick så bra som jag hade hoppats på. Uppvärmningen kändes helt okej men sen började jag helt plötsligt må illa. Jag satt mig ner ett tag och vilade men var sedan med igen på några övningar vilket kändes helt okej, dock vart det värre när vi på slutet skulle spela match och springa mycket. Hann spela ungefär 3 min sedan vart jag tvungen att kubba in på toaletten och spy, inte okej. Jag vet inte om det också är pga. stressen eller om det bara var en reaktion av influensan som jag haft, kanske fortfarande har virus i kroppen. Dock mådde jag bra senare när jag kom hem, weird.

Nåja, bjuder på några bilder på mig och älskling!

Real love ♥




Vi är bäst!!!


Älskar min snygging.



Kommentarer
Postat av: Matilda

nja riktigt bra spelade dom väl inte.. isåfall i första perioden, inte efter den!

2009-12-07 @ 22:43:44
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0