Julafton!

Idag är det dagen som många har längtat efter men som jag inte ens har haft en tanke på. Närmare bestämt JULAFTON! Man får väl ta det för vad det är och försöka göra det bästa av dagen. Den har faktiskt börjat rätt så bra, klev upp runt halv 10 och åt tomtegröt med hela familjen + Jimmie som Ulli hade stått och gjort nu på morgonen. Det var hur gott som helst kan jag lova. Önskar att älsklingen kunde ha varit här så jag kunde få vakna upp med honom, men inte då. Mitt i frukosten kom Theres upp med julklappar till oss, jag fick ett par jättemysiga tofflor som passar till min morgonrock! Mycket bra.

Ja, vad ska man göra idag då? städa gjorde jag igår och det vill man ju inte direkt göra på julafton så det blir väl så att man hoppar in i duschen och gör sig klar så för vi se hur det blir sedan. Är faktiskt på väldigt bra humör idag, det är ju mysigt med julen ändå.

Från mig till er alla önskar jag er en riktigt GOD JUL :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0