Morgon full med kaos

God morgon!

Somnade väldigt sent inatt med tanke på att jag och älskling låg och pratade väldigt länge. Det var dock ingen bra idé för att när jag skulle kliva upp förut så orkade jag verkligen inte. Kom upp till slut i alla fall och jag kämpade med att göra mig klar. Jag hade väckt Stefan samtidigt som jag själv klev upp men han var ändå inte uppe efter 20 min då jag var redo att åka så allt resulterade i att jag missade bussen, såg den åka förbi på motorvägen utanför mitt hus, KUL! Jättebra att nästa buss inte skulle gå förrän om en halvtimme från nuvarande tid, alltså en och en halv timme från när jag missade bussen, jag säger bara: SKITBUSSAR!!

Så istället följde jag med till älskling och frånvaroanmälde mig från lektionen på schoolsoft. Frånvaroanmälde mig också från samhällslektionen för att vi ska kolla på lägenhet som sagt. Hinner gå på geografin som är den sista lektionen idag och sen måste jag hem för att sedan åka och jobba på timråmatchen. Skulle egentligen ha behövt köra med pappa ikväll då jag har körlektion imorgon, men det hinner jag icke sa nicke. Får hoppas att det går bra imorgon trots att jag inte har kört någonting. Jag behöver mamma, det här går så otroligt segt för min kära far!

Tänkte sätta igång att plugga lite nu, fast det lär jag ju inte kunna göra länge för att jag glömde laddaren hemma... suck, vilket kaos allt är! Måste få ordning på saker och ting...


Kommentarer
Postat av: Matilda

vadå? ska ni kolla på lägenhet tillsammans? >D

2009-12-02 @ 00:42:14
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0