Sämst dag

Hejsan!

Den här dagen började med körlektion, gick dessvärre inte så bra. Jag var ofokuserad och fick bara massa klagomål hela tiden fast jag gjorde precis som man ska, blev så less. Läraren måste ha varit på riktigt dåligt humör idag, likaså jag. Det känns som att jag aldrig kommer ta körkortet, det går så segt med allt. Måste vara klar med både b- och c fasen om en vecka och jag har inte ens börjat med b-fasen...*suck*!

Efter körlektionen gick jag med Linn som också hade haft körlektion samtidigt till skolan och hon följde även med mig och köpte frukost som jag inte hade hunnit med hos älskling. Hade även projektträff med gruppen, vi gick och delade ut enkäter till Sp2 och satt sedan och sammanställde dem, resten av klasserna ska vi gå igenom imorgon. För er som inte vet så ska jag och tre till av mina vänner ha en temadag på skolan om självkänsla, tror det kan bli bra jag.

Ligger hemma just nu och vilar i soffan, ska äta om en stund och sedan ska jag sätta igång med massa plugg. Ska skriva rapport hela kvällen hade jag tänkt, det låter väl roligt? Nej, men jag måste verkligen för att den ska vara klar imorgon kl 23.59. Sen måste jag även läsa klart boken till engelskan och skriva en debattartikel tills på fredag. Fattar inte hur jag ska klara skolan och körkortet samtidigt, grymt jobbigt.

Mår inge bra alls heller, är så trött så ögonlocken bara hänger... ska vila lite nu så får jag pimpla kaffe sen så jag orkar göra någonting!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du klarar det gumman.<3

2009-12-02 @ 20:03:46
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0