Trötthetssyndrom

Jag tror att jag har fått någon slags stressjukdom, håller på läser om det just nu på psykologin och hittade några speciella "sjukdomar" som kan uppkomma. Det jag fastnade vid var just trötthetssyndrom, satt och läste lite om det och allt stämde in, hm. Är trött varje vaken timme på dygnet, det är sjukt. Tur att jag har sofforna på skolan som räddar mig när inte ens kaffe kan det.



Kan berätta lite om vad den här dagen har innehållit. Först och främst åkte jag in och hade körlektion halv 8 vilket gick mycket bra idag, ska få boka in halkbana, teoriprov och uppkörning så fort som möjligt så i början av februari KANSKE jag har körkort. Efter detta gick jag till skolan och hade luciaträning, gick väl okej det med. Därefter fixade jag massa grejer med projektarbetet.

Hade två lektioner efter lunch, psykologi och filosofi som inte var alltför ansträngande. Hade sista riktiga lektionen i filosofin, så jäkla skönt! Träning blev det sen på ego med Madde och Julia, sjukt skönt att vara back on track. Vi körde ett styrkepass som kallas musclechallenge, det går ut på att man går runt till olika stationer och kör styrkeövningar. Riktigt roligt och bra pass!

Nu är jag helt mör i kroppen... sitter hemma och ska egentligen plugga men kan knappt hålla ögonen öppna, somnade ett tag förut också helt plötsligt när jag satt i soffan, jag kan somna överallt i vilken ställning som helst när jag väl är trött.

Snart kommer älskling, då blir jag glad!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0