Fredag - 090206

Det är fortfarande lite jobbigt, men jag tar tag i allting som det kommer och det är skönt att jag vet att jag kan, för det gör jag. Det jag skulle behöva i mitt liv nu är lite ordning, och då menar jag på allt förutom med mina vänner och pojkvän oså. Skolan går väl sisådär, orkar inte bry mig så himla mycket egentligen men jag försöker göra mitt bästa. Har mycket att göra nu men det ska nog gå bra, är klar med lite saker i alla fall.

Blev firande av Tess förra helgen då hon hade fest. Det var grymt roligt och det var roligt att umgås med lite folk. Sov hos älsklingen den natten och på lördagen jobbade jag och sedan åt jag på biteline med några tjejer från klassen, trevligt och mumsigt. På söndagen följde jag med Stefan och hans familj till älsklingens farfar på middag. Åt dundergod mat, premiär för kalkon för min del vilket var supergott. Vi tittade även på tv och hade allmänt trevligt, blev kvar där i några timmar och sedan åkte vi hem till honom och tittade på Beck och jag pluggade litegrann.

Den här skolveckan har gått riktigt fort för nu är det ju fredag igen, härligt det! Var hemma hos Matilda igårkväll och tittade på hockey och pluggade, Milla var också där så det var trevligt. Sov även där och tog bussen 07.20 imorse. Ikväll ska jag umgås med Emilia och förhoppningsvis älsklingen och André. Vi ska minsann se till att det blir roligt vad det nu än blir vi hittar på. Emilia ska även sova hos mig och imorgonbitti ska vi upp tidigt för att hon ska jobba kl 9 och jag ska på spinningen kl 10. Lillfisken eller murten som hon numera kallas av mig är ett mongobarn som mig och vi är bäst!

Klart slut

/ Isabelle ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Myspys ska vi ha i vilket fall <3

2009-02-06 @ 18:16:43
URL: http://typemilia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0