Fredag kväll - 090206

Jag och Emilia har nyss sett på skräckfilm, Amusement hette den. Kan ju lugnt säga att det är en av de mest psykopatiska filmer jag har sett, ena stunden tror man att man fattar men sen så händer det något helt annat och man blir alldeles förvirrad, sjuk film kan jag lova! Vi höll ju på få nå frispel under vissa scener då vi typ skrek och hoppade av rädsla och ibland kunde man inte ens titta, men vi gjorde det trots allt med hjälp av kuddar och stöd av varandra. Den var spännande så som en skräckis ska vara tycker jag. Den får 4 av 5 toasters.




Om ett tag kommer älskling och André hit så ska vi säkert titta på någon film eller någonting, ska väl bli mysigt förhoppningsvis!

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: ida

Ihih! "4 av fem toasters" "kanonkul! (y)" :P HAha! BENJAMIN!

2009-02-06 @ 21:11:41
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0