Fredagkväll - 090220

Det blev inget av det jag sa förut, hann inte till gymmet men jag gjorde lite situps och sådant här hemma istället, orkade inte städa + att Theres hade varit snäll och städat halva mitt rum igår, tacktack säger jag bara. Jag orkade inte plugga heller vilket resulterade i att jag har suttit vid datorn och lyssnat på musik i princip hela tiden, förutom för en stund sen då jag bakade chokladbollar tills matchen imorgon då jag är ansvarig för fika och sekretariatsdelen tillsammans med Ida, Vickan och Lovisa.

Är nyduschad just nu och doftar somriga jordgubbar (passande, haha), sitter och väntar på att min älskling ska komma så jag får mysa massa med honom. Ur mina hötalare strömmar massa rockmusik som Guns N' Roses, Whitesnake m.m. hur bra som helst och det är njutningsfullt kan jag lova. Ska mumsa i mig ett äpple tänkte jag!

Hm, det går inte att lägga upp bilder. Får prova igen sen eller imorgon.
/ Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0