Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Tilda :)

Fyra tvprogram jag brukar se: One tree hill, Let's dance, Fresh prince i Bel Air och Project runway ibland.

Fyra saker jag gjorde i går: Var i skolan, frös utanför mitt hus, jobba och plugga.

Fyra saker jag längtar till:
Sommaren, 18-årsdagen, Turkiet med girlsen och studenten ofc.

Fyra som står på min önskelista:
Pengar till utlandsresan, en ny garderob typ, bli sams med en viss person och glada miner.

Fyra saker jag avskyr: Krig, tanken på döden, vara osams med folk och svamp!

Fyra saker jag tycker om att göra: Umgås med vännerna, mysa med pojkvännen, shoppa och spela innebandy!

Fyra saker jag åt i går: Äpple, korvstroganoff, pirog och korv med bröd.

Fyra bloggar jag utmanar: Ida, Milla, Matilda O och HP.

Kommentarer
Postat av: jag

haha

2009-03-08 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0