Lördag - 090207

Det vart faktiskt så att Stefan och André kom hit och var med mig och Emilia igår, hör och häpna, närå. Vi såg på en skitfilm som vi knappt såg nåt av, pratade mest om allt och ingenting. Slagsmål vart det också och lite glada och trötta miner. Somnade runt halv två då grabbarna hade åkt hem.

Imorse vaknade först kl 7 av alarmklockan, men jag orkade verkligen inte kliva upp vilket inte Emilia gjorde heller så vi låg kvar till halv åtta. Vi skyndade oss och gjorde oss klar sedan tog vi bussen som gick 08.10. Hon åkte och jobbade i birsta medans jag fortsatte in till stan för att sola en sväng vilket var riktigt skönt och sedan var jag och tränade på ego, ett riktigt tufft spinning2 pass blev det idag, grymt jobbigt men skönt.

När jag kom hem duschade jag och när jag kom ut ur duschen satt Matilda på min säng, surprise. Nä, det var faktiskt ingen surprise, visste att hon skulle komma. Vi försökte plugga men det gick inte så bra med tom mage så istället gick vi upp och åt gröt. Efter det satte vi igång med pluggandet men det gick fortfarande riktigt segt. Klar blev vi i alla fall och hon gick bara för en stund sen till bussen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, har lust att lägga mig ner och sova men det vore inte bra, ska tänka på saken innan. Kvällens planer blir att vara med Matilda och Stina, det var i alla fall vad vi planerade. Får se vad vi ska göra, jag har ingen aning ja, något trevligt blir det säkert med busflickorna!

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

var med och fråga i min frågestund på bloggen! :)

2009-02-07 @ 23:40:31
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0