Måndag - 090209

Sjuk idag, känner mig mörbulad i varje kroppsdel. Har ont i ryggen, magen, ovanför rumpan (ramlade och slog mig där imorse+ryggen) och huvudet + att jag har mått illa och det har snurrat runt i huvudet på mig hela dagen. Imorse var det hemskt då jag skulle ta bussen till skolan, kunde inte stå upp för att jag mådde så illa så jag fick sitta på huk och det gjorde ont i ryggen med tanke på att jag har svårt att böja den. Anledningen till att jag har ont i ryggen är att jag ramlade igår när jag skulle byta på matchen då det låg en klubba precis där jag satte ner foten, åkte rakt in i sargkanten med ryggen före och *knakbrak* lät det då. Trodde inte att det skulle bli en sådan här skada men det har bara blivit värre. Så jag var inte på skolan idag, åkte hem istället och vinglade hem från busshållsplatsen. Pappa köpte blåbärssoppa förut och det brukar vara bra för mig när jag är dålig i magen fast ännu har det inte blivit nå bättre.

Just det, matchen igår ja. Den gick åt helvete poängmässigt, fast vi kämpade på väldigt bra, i alla fall i första perioden, då gav vi allt. Andra perioden gick inte så bra (som vanligt), vi släppte in för många mål på för kort tid. Det var inte vår tur igår helt enkelt och ankarsvik är ett bra lag, vilket vi också är förstås. De vann med 13-2, men vi hakar inte upp oss på en sådan förlust, eller hur tjejer? Nu ser vi fram emot att åka till Iggesund och möta Njutångers IF i helgen, trots att jag antagligen inte kommer kunna vara med på träningarna den här veckan, tråkigt nog.

Snart blir det mat, pluggande och OTH för mig, är inne på 5:e säsongen nu! Love it.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

dom hade ju för mycket turmål, sen spelade resultatet inte matchen!

2009-02-10 @ 11:24:13
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0