Måndag - 090223

Var hos älskling igårkväll och pratade och pluggade, också myste vi en hel del och jag kunde inte ha kännt mig lyckligare. Vaknade tidigt imorse, första lektionen började 08.15 och det var historia och jag ska skriva en rapport, har kommit en bit och är nöjd över att jag har gjort någonting vettigt dessa två lektioner (dubbellektioner). Ska snart gå och äta lunch, är superduperhungrig. På lunchrasten måste jag kika lite på en målning som jag ska presentera på kultur- och idéhistorian, det kommer att gå sjukt knäppt men jag ska försöka i alla fall.

Ikväll blir det jobb, Timrå - Frölunda, ska bli riktigt spännande och jag hoppas att Timrå tar hem en vinst idag! Måste även plugga naturkunskap med tanke på att jag har prov imorgon!

Nu ska jag äta lunch!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

du har blivit utmanad :)

2009-02-23 @ 14:57:33
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0