Måndag eftermiddag - 090216

 Hemkommen, gjorde redovisningen vilket inte gick så bra men bättre med Emelie som stöd bredvid mig. Tog 3-bussen hem och nu sitter jag bara hemma i soffan och tar det lugnt innan träningen som börjar kl 7. Får se hur det kommer att gå idag med tanke på att jag har väldigt ont i högra handen sedan matchen i lördags då jag fick en smäll där.

Kom på att det är flera avsnitt av 90201 jag inte har sett så nu är det dags att komma ikapp, det är på G. Fast jag måste ju titta på OTH också förstås nu då jag är inne på säsong 6, det är fortfarande så bra så att jag inte kan slita mig. Den som är bäst i hela serien är ju Jamie, älskar hans karaktär och han är ju så himla söt och go. Det är nästan så att man önskar sig en lillpojke själv, haha.

Visst är han himla söt då? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det gick finemang redovisningen:D

2009-02-16 @ 22:36:24
URL: http://maliinwestin.blogg.se/
Postat av: ida

Lill-Jamie!!!! <3 :D

2009-02-17 @ 09:41:31
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0