Måndag kväll - 090209

Nu är jag klar med hemprovet i historia b, weei, congratz to me. Det känns som att en stor börda har blivit rubbad från mina axlar och jag vart rätt så nöjd. Snart blir det mer OTH och kvällsfika, you gotta love it.

Imorgon, skola, förhoppningsvis. Är fortfarande rejält dålig i magen och yr och har ont i ryggen som satan, men det ska nog gå, måste ju dit och klara upp svenskaredovisningen med gruppen min, yr eller ej och trots att jag får springa på toa stup i kvarten.

Natur- och friluftsliv imorgon 08.15, here I come, * tung suck*.

You gotta love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OTH= BÄÄÄST! :D HHIHIH

2009-02-11 @ 09:55:25
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0