Myskväll med film

Det blev ingen afropowerdance idag för att passet vart inställt. Istället så gick jag och Madde och tränade styrka kl 2 ungefär till halv 4, armar och axlar blev det idag och det gick förvånadsvärt bra. Efter träningen åkte vi in till birsta och åt god mat på den där kina/thai resaurangen, jag åt wokade nudlar med strimlad kyckling och sötsur sås, hur gott som helst. Sedan gick vi och shoppade litegrann. Jag köpte ett par jeans och en nivea bodylotion, älskar deras produkter. Tidigare idag köpte jag nya niveaprodukter till mitt ansikte, dvs. dagkräm, nattkräm och toner, det behövdes.

Åkte hem ungefär 18.45, satt och pratade med Tess ett tag och nu kommer älskling. Vi ska ha myskväll och se på film och lite sådant, tror att vi skulle se seven pounds eller någon annan...ska bli hur mysigt som helst med tanke på att jag inte har varit med honom sen i söndags!

NU KOMMER HAN! JAA!

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: ida

mysigt! Jag har köpt converse-skor nu.....men de ät inte äkta! Det är kopia typ. Köpte dom på Skopunkten. Dom kostade 180 men eftersom dom har ett sådant bra erbjudande tag 3 betala för 2 så blev priset bara 126 typ! :D Hahah! :P



lång kommenatar! :S :S :P

2009-02-28 @ 13:26:25
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0