Natten - 090224

Jo, jag är fortfarande vaken, men det är inte så konstigt då jag har pimplat i min kaffe hela kvällen i princip. Drack lite på jobbet och när jag kom hem gjorde jag lite kaffe till mig själv så att jag skulle kunna hålla mig vaken, hur snygg är jag då. Tänkte läsa på lite naturkunskap till provet imorgon, eller jag har redan gjort det, gick igenom det med Madde och sen har jag läst lite själv nu och det är inte så svårt, jag hoppas att det ska gå bra och att provet inte kommer att vara för svårt.
Det gick bra att jobba ikväll, försäljningen gick bra och jag höll humöret på topp. Tråkigt nog så förlorade Timrå med 2-3, men de var väldigt nära på att ta matchen till förlängning men så blev det inte, typiskt! Jaja, får peppa inför nästa match då, för nu är det viktiga matcher, allihopa.

Måste berätta en sak för att jag har haft en väldig otur idag på förmiddagen och inpå eftermiddagen. Det var såhär att jag åkte hem tidigare från skolan, dvs. efter kultur- och idéhistorian då jag redovisat min målning för att jag hade ont i magen. När jag gick in på gården tänkte jag efter och kom på att jag inte hade hemnyckeln på mig för den låg inne i huset så jag hoppades på att någon skulle vara hemma. Tror ni att det var det då? Nä, det var det inte. Då tog jag av mig jackan, satt mig på den på bron och väntade i 40 min tills jag kom på att jag kunde ta bussen till Milla och kolla om hon var hemma så jag gjorde det. Var hon hemma då? Nä, det var hon minsann inte. Då var det så illa att jag fick promenera ner till birsta för att värma mig. Matilda ringde och pratade med mig när jag var där också och hon sa att hon hade varit med Milla och att hon precis hade åkt hem så vi hade typ gått om varandra hon och jag, fult. Jag tog nästa buss tillbaka till Milla och då var hon hemma så jag fick vara där ett tag tills att pappa hade slutat då han kom och hämtade mig. När jag kom hem var jag superhungrig och det var en halvtimme tills jag började jobba, men som tur var så hann jag med mig. Plus att jag glömde mina vantar på bussen idag, smart av mig. Det var verkligen inte min turförmiddag.

Nu vart det mycket så jag ska inte belasta er med mer för inatt, kan bara inte sova med tanke på att jag är så pigg med allt koffein flödandes i kroppen...

I alla fall, godnatt allihopa!
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0