Planering för dagen

Jag sov över lite imorse, eller inte egentligen men jag jag klev upp för sent för att hinna med den bussen jag skulle ta så jag tog den som gick en halvtimme efter. Hann göra mig klar riktigt imorse och det är inte ofta det händer men idag är jag pigg och fräsch, åt gröt till frukost också.

Kom 25 min för sent också men jag missade inte så mycket egentligen, jag och Elin grupperade oss och började spåna på Spaniens statsskick som vi berättade alldeles nyss innan lektionen slutade, det gick bra. Ska ha engelska snart, blir till att läsa min bok med tanke på att jag redan har gjort nationella.

Idag ser mina planer ut såhär:
  • Gå i skolan till 13.05
  • Birsta med Madde
  • Afropowedancepass 17.30 med Madde
  • Vara med älskling och mysa ikväll ♥
Ska bli härligt och roligt med afropowerdance!

Nu ska jag ha engelska och somna in till min bok eller så...inte!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Karina

Var nationellan svår?:O

2009-02-27 @ 14:04:52
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0