Söndag - 090208

Det var faktiskt okej igårkväll, satt och tittade lite på melodifestivalen men det var verkligen inte bra, det har börjat spåra ur enligt mig. Jag gick istället och satt mig och tittade på OTH hela kvällen ut tills klockan var ungefär 12, då gick jag ner och la mig och väntade på att Stefan skulle ringa. Men mitt i allt väntande så somnade jag för att jag var så himla trött och det var lika bra det.

Vaknade för 50 min sedan, dvs. kl 10, har fikat och klätt på mig matchkläder oså. Jag tänkte se på ett avsnitt av OTH snart med tanke på att jag har ju massa tid över innan matchen börjar. Idag är det derby mot Ankarsvik BK och jag är superduperladdad, kommer kämpa som en gnu vilket jag hoppas att alla andra också kommer att göra. Det ska bli så roligt att spela, älskar det! Matchen börjar 13.30 och är i Skönsbergshallen.

Nu blir det OTH, sen match, wish us luck.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: ida

Jaaa! Vilken säsong tittar du på? :)

BRA ATT DU ÄR SUPERDUPERLADDAD! :D DET SMITTAR AV SIG! :D HIHIHIHI

2009-02-08 @ 11:18:05
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0