Söndag - 090222

Hade riktigt mys igårkväll då Matilda kom till mig, vi såg på hockeyn, lite av melodifestivalen och sedan pratade vi och lite annat mys. En riktigt trevlig kväll med andra ord. Timråmatchen var inte så vidare bra, de spelade lika 2-2 mot Södertälje, bättre kunde det ha gått kan jag ju säga, men det är väl bara att ta det för vad det är. Molly Sandén och E.M.D gick vidare till finalen i globen, det tyckte jag var bra! Molly har ju en sådan fin röst.

Här är hennes bidrag Så vill stjärnorna.



Idag vaknade vi runt 11, fast vi låg kvar ett tag och bara låg. Åt frukost och sedan dess har vi suttit och pluggat för fulla muggar, men nu tog jag en paus! Ska plugga mer sedan och kanske åka in och träna, det är behövligt. Ska kanske vara med Stefan senare och prata lite och så, också behövligt.

Nu ska jag fortsätta plugga lite.

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0