Tisdag kväll - 090210

Klarade mig upp imorse och tog bussen som gick kvart i 8, eller den skulle komma då men den kom typ 5 i så jag kom 15 min för sent, bra jobbat bussar! Hade Natur- och friluftsliv i kanske en halvtimme högst och vi planerade lite inför skiddagen vi ska ha på torsdag som kommer att bli grymt roligt. Vi ska åka längdskidor i sidsjön från kl 09.00 till 15.00, fun! Efter det tittade jag på OTH (besatt som jag är) och sedan hade jag kultur- och idéhistoria vilket var ganska drygt men mödan värt. Lunch sen, gick tillbaka och tränade inför svenskaredovisningen om realismen. Klarade av den bra faktiskt, kunde ha gjort bättre men jag är nöjd över mig själv och resten av min grupp som har gjort ett superjobb. Hade naturkunskap sedan då vi satt och diskuterade och sedan skulle vi redovisa lite smått, haha, vilket skämt. Gick inte på franskan, skäms på mig! Satt och planerade idrottslektionen inför imorgon med Mathilda som jag ska leda med, vi ska ha innebandy.

Följde med Mathilda hem, vi åt, planerade klart och sedan pluggade hon mer medans jag satt och tittade på oth som vanligt. Drack te och åt kladdkaka gjorde vi också, supergott! Pappa kom och hämtade mig runt halv 10 och sedan jag kom hem har jag bara fikat och suttit här vid stationära, glömde förstås min dataladdare hos Mathilda så jag måste spara på batteriet om jag ska se på mer oth sen.

Imorgon börjar jag 09.10 med mentor och sedan kl 12 blir det idrott och jag hoppas för allt annat i världen att det kommer gå bra för jag behöver verkligen ett bra betyg i idrott! Det skulle betyda så himla mycket, men jag måste ju göra bra ifrån mig för att det ska bli så men det ska jag verkligen försöka göra också.

Godnatt!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: söt du är gumman <3 blir så glad varje gång du kramar mig :)

2009-02-14 @ 18:47:28
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: ida

uppdatera! :D

2009-02-15 @ 13:11:24
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0