Torsdag - 090226

Hade inte tid att skriva igår, hade fullt upp hela dagen men jag får ta igen det nu!

Igår var jag i skolan, hade mentor, idrott och matte. Efter det gick jag lite på stan med Mathilda, Milla och linn, vi fikade även ett långt tag på city café, riktigt mysigt! Det vart en sväng på birsta efter det själv, fast det blev ett bra tag ändå. Jag var ju så shoppingsugen, köpte rouge, läppglans från Pashion, midjekjol och leggings från Gina tricot och converseskor, älskar dem! Det kändes så bra att få shoppa igen, har saknat det rejält så nu är jag på G på den fronten.
Tränade innebandy på kvällen (bra träning) och när jag kom hem pluggade jag franska och sedan somnade jag.

Hade franskaprov imorse 08.15, gick mycket dåligt men jag gjorde mitt bästa och jag hoppas verkligen på ett G. Hade hål fram till lunch, shoppade hårfärg efter att jag ätit och kikade runt i lite butiker med tjejerna. 12.40 blev det muntligt nationella i engelska som jag gjorde med Madde och Elin, det gick faktiskt bra! Har haft samhälle nu vilket var riktigt tråkigt och ska snart ha religion, ännu tråkigare. Jag hoppas på att man får arbeta på valfri ort så man slipper sitta här, är trött och less just nu. Ska träna med Elin på ego sen men egentligen har jag ingen ork så vi får väl se hur det går. Ska färga håret senare också, samma färg men utväxten måste fixas.

Annars ska jag bara ta det lugnt idag, skönt! En skoldag kvar, sedan är det lov och det gillar vi grymt mycket, speciellt nu när man är så skolless.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: ida

åh, jag skulle också vilja ha converse! :D vad kostade dom?

2009-02-26 @ 17:40:07
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0