2009

Nu är det ett nytt år, äntligen. Året då jag och mina kära 91or fyller 18 år! Det här är ett år att se fram emot, det vet jag. 2008 var bra, men jag tror att det här kan bli mycket bättre. Nytt år, nya möjligheter.

Jag avslutade 2008 med att fira nyår på lite olika ställen, först middag hos Matilda vilket var mysigt och maten var super, sedan gick jag och Stefan till lokalen som Sanna hade, var där ett bra tag tills vi drog vidare med Mattsson och en till kille. Vi for till Mattssons syrra där det var fest, jag kände mig inte riktigt välkommen där så vi fortsatte in till hamnen där jag fick nyårskyssen av min älskling. Satt sedan på max och åt lite tills vi desperat skulle hinna med bussen tillbaka till ljusta men vi hann inte och jag ville inte heller för den delen så vi satt på navet och väntade på skjuts i en timme ungefär, sedan åkte jag och Stefan hem till honom och sov. Så såg min nyårsafton ut, inte den bästa men den dög i alla fall och jag fick min första nyårskyss, helt underbart.

Det här nya året ska bli ett bra år, det måste bara bli det. Jag hade inga speciella nyårslöften, mest bara att träna hårdare och orka med skolan, det blir tufft men jag ska försöka.

Hoppas ni alla har fått en bra start på året för det har jag :)

Kommentarer
Postat av: Elin

bajsbarn, vad deprimerande inledning på ditt inlägg tycker jag:( bläbläblä på er!

2009-01-03 @ 22:01:04
URL: http://eandremoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0