Apelsinknep

Nu sitter jag här i soffan igen, nyduschad och fräsch. Åt en apelsin förut för att jag var så himla sugen på det, och vet ni hur gott det var eller?! Det var gudomligt gott. Jag är nog inne i en apelsinperiod nu, äter det så fort jag får chansen, och konstigt nog så mår jag bra efter att jag har ätit en apelsin. Ibland kan jag vara på riktigt dåligt humör och då använder jag mitt knep, att äta en apelsin alltså, och då blir jag på bättre humör. Vet att det låter lite sjukt men så är det, mitt lilla knep. Har ni något speciellt knep som får er på bättre humör en dag då allt verkar trist och humöret är i botten?


Träningen gick i alla fall väldigt bra, det blev lite struligt i början då hallen tydligen hade blivit dubbelbokad, så vi fick i början av träningen dela planen med Sunds P-94. Körde några övningar som bara krävde halvplan och efter ett tag körde vi fys, riktigt behövligt och skönt. Spelade även match mot fotbollsgrabbarna vilket var hur roligt som helst, vi det tillfället kände jag verkligen hur mycket jag älskar att spela innebandy. I helhet var träningen rolig och jobbig, så som det ska vara.

Nu är jag faktiskt väldigt slut i hela kroppen och jag skulle bara vilja lägga mig ner och sova. Fast det kan jag ju förstås inte, plugg står på nattschemat och det är ju inte det roligaste. Jag längtar tills på fredag då jag har lämnat in min uppsats, min essay och gjort mitt prov. Då kan jag kanske få en ganska lugn helg med bara lite småplugg kanske? Det skulle inte sitta fel. Innan jag börjar ska jag pallra mig ner till min säng så att jag kan ligga i den och skriva lite.

P.S.
Läs gulliga Idas blogg, det är roligt att läsa vad hon har för sig + att hon är en riktigt trevlig och gullig tjej! D.S.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0