Då har skolan börjat igen

Jippi! Skolan har börjat igen, jag skrattar ihjäl mig. Nä, nu var jag ironisk, jag gillar inte alls att skolan har börjat igen men jag måste ta mig igenom det här så jag kämpar på. Igår var första skoldagen för mig, inte alls så jobbig som jag trodde, hade franska, Hi B, En B och Sh B, det gick rätt så bra faktiskt. Slutade 14.50, åkte hem och packade och sen åkte jag och träna på ego, Afropowerdance blev det för första gången med Matilda och det var ruggigt roligt och jobbigt. Tog bussen till Stefan efter att jag tränat och vi åt, myste och sedan ville jag sova men han ville titta på film så jag somnade och han tittade på film.

Började 08.15 imorse och det var jobbigt. Har nyss haft samhälle och gjorde klart en sak om EU, ganska roligt. Har hål nu fram till lunch och kl 12 blir det svenska, jippie. Madde hälsar!



Oj, jag skrev det där på dagen men glömde tydligen att spara det, haha! Men nu kom det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0