En riktig lättnad

Då var engelskan också avklarad, skrev klart den så fort jag kom hem från skolan vilket var ungefär halv 6, var klar med den lite innan 7. Vet inte om jag blev så nöjd, eller...jo, ganska, det får duga. Så nu är både min essay och min religionsuppsats inskickad till respektive lärare, vilken lättnad! Har inte så mycket att göra nu förutom att träna till historieprovet som är på måndag, men det klarar jag nog. Är rätt så glad nu faktiskt, det känns riktigt bra och jag är stolt över mig själv att jag tog mig igenom det här som jag gruvat mig för så länge nu.

Åkte till älskling vid 8 ungefär, vi myste lite och har nyss ätit. Jag åt en kiwi, morot och drack ett glas apelsinjuice, lite nyttigt trots allt. Han sitter fortfarande kvar och äter, jag kände att jag ville blogga litegrann så jag praktiskt taget rusade till datorn, nördbella, haha. Sitter och lyssnar på mina absoluta nyfavoriter, Whitesnake! älskar dem! Det är riktigt lugnande musik för mig, också har jag kommit på att det går väldigt bra att plugga till. Älskar låten Here I go again, den är helt underbar. Om ni inte har hört dem så är det verkligen en rekommendation.

Nu ska jag kila och se på film med min älskling och krypa ner i sängen och mysa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0