Fredagsmorgon

Vaknade halv 7, ville inte kliva upp när jag låg där bredvid min älskling men jag vart tvungen. Gjorde mig klar och åt en banan, sedan gick jag till bussen i kylan, usch så kallt det är nu. Det var drygt att åka buss, somnade ett tag. Började 08:15 och nu har jag samhälle, ska svara på frågor och dikutera dem. Har svenska sedan...tror jag, men jag längtar till lunchen!

Idag är det ju fredag, vilket innebär att jag slutar 13.05, skönt. Det blir träning, Let's dance och massa mys med älskling, jag längtar tills skoldagen är slut!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mys!



Vill du göra något efter jobbet imorgon? :D

2009-01-16 @ 11:44:40
URL: http://matildaburstrom,blogg.se
Postat av: Matilda

okej! isåfall mellan birsta och träningen eller efter träningen :) eller både och! kan prata om det imorgon.

2009-01-16 @ 19:51:01
URL: http://matildaburstrom,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0