Ingen motivation

Skoldagen avklarad, visserligen var det bara 3 timmar men i alla fall. Hade ingen ork till någonting under psykologin så jag satt mest och tänkte och gjorde ingenting när vi skulle disskutera, bra jobbat isabelle! Inte. Motivationen försvann innan den lektionen och den har fortfarande inte kommit tillbaka.

Sitter hemma i soffan nu och har nyss ätit bullar, mums, och tur att jag ska träna sen. Jag måste göra franskaläxan som är till imorgon men som sagt så finns inte motivationen, kommer inte igång alls. Har två inlämningar på torsdag + ett prov på samma dag, så jag har ju lite att göra om jag säger så.

Känner mig också väldigt trött fast jag inte borde vara trött, skulle behöva sova en sväng. Har ju träning sen så då kanske det inte är så bra att jag sover innan. Nu är jag inte lika pepp på att träna men jag hoppas att jag blir det sen, vill verkligen få ut någonting av det. Felix råtta Jullan var här nere alldeles nyss och gissa vad hon gjorde! Hon kissade i soffan den busen, men hon är ändå rätt gullig trots att hon kissar överallt, haha.

Ska försöka göra franskaläxan nu så att den blir klar, jag känner att jag måste ta tag i saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysigt med kiss! :D hahaha :P

2009-01-12 @ 21:11:52
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0