Jag är ingen nattuggla

Jag vet faktiskt inte varför jag är vaken just nu, borde egentligen sova men jag känner oro i kroppen så det är möjligtvis därför jag inte sover. Är hur trött som helst och jag skulle behöva sova med tanke på att jag ska upp och träna imorgon, men det är svårt när kroppen inte vill samma sak som huvudet. Jag skulle egentligen vara med Stefan ikväll, eller jag hade höga förhoppningar om det i alla fall men så blev det inte, han skulle ut med sina kompisar...

Det enda positiva med kvällen har varit Let's dance och att jag har fått lite sällskap av Tess och Milla + att jag har mumsat i mig mörk choklad, det gillar jag. Annat än att titta på Let's dance har jag inte gjort, har mest suttit vid datorn och småpratat med tjejerna lite, ganska drygt men vad ska man göra. Har spenderat de senaste timmarna vid datorn och har suttit och läst massa roliga bloggar.

Imorgon blir det som sagt träning på ego vid 11 och sedan ska jag hem, duscha, göra mig klar och sedan blir det jobb för fulla muggar på e-on arena. Efter jobbet ska jag bubbla, basta och mysa med de forna ljustatjejerna, tänkte ha en liten reunion för några av oss i alla fall, det var någon som inte kunde tror jag men det blir nog roligt vilket som.

Jag ska nog ta och sova nu, men vänta er mer av mig imorgon så ska jag berätta vad jag inhandlade på staden idag, kanske klämmer in en bild eller två också.

Godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0