Jag klarade det!

Matchen igår gick faktiskt väldigt bra, bättre än väntat. Oturligt nog förlorade vi med 4-9, men jag tyckte att vi spelade riktigt bra och det kunde ha slutat 5-9 men en av oss råkade vara i målgården så det räknades inte. Jag gjorde inget mål som vanligt, men det var riktigt nära den här gången, jag blir riktigt less på att den aldrig går in för mig. Är i alla fall glad att vi gjorde en bra match. Härligt spelat tjejer!

Matilda kom till mig efter matchen, vi pratade, gjorde smoothies och såg på One tree hill, det var riktigt mysigt. Sedan sov hon hos mig också, really nice. Började tidigt imorse och gjorde Historiaprovet, och vet ni vad? JAG KLARADE DET! jag fattar inte hur, men det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Det var ju muntligt två och två så jag gjorde det med Elin och vi typ...kompletterade varandra, det var lite klurigt men vi klarade det och jag är hur glad som helst över det, historia b är otroligt svårt. Jaja, nog om det. Har haft kultur-och idéhistoria alldeles nyss och nu sitter jag i uppehållsrummet och bara tar det lugnt och inväntar psykologin som jag inte ens orkar med egentligen men jag måste väl ta mig igenom den lektionen också *suck*.

Ska åka till birsta efter skolan och hämta min stövel som jag lämnade in till skomakaren, hoppas att klacken håller den här gången. Sedan ska jag hem och göra klart franskaläxan och sedan se på One tree hill och träna. Måste hålla mig sysselsatt när Stefan är borta så jag inte tänker på det så mycket, hehe.

Hoppas att ni har en riktigt trevlig måndag :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad roligt att du klarade det stumpan :)<3

2009-01-19 @ 14:50:59
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0