Jag ser ett ljus...tror jag?

Pluggade järnet igårkväll, skrev 3 sidor på religionen och hade bara lite av jämförelserna och diskusionen kvar när jag somnade. Det kändes riktigt bra, men det bästa med igårkväll var att min älskling frågade om han fick komma och jag kunde inte motstå det så jag sa till honom att han fick komma, kunde inte hålla mig tills på torsdag. Det var så mysigt att få krypa ner i sängen med honom, det är det bästa jag vet. Jag kunde även fortsätta plugga fast han kom och försökte distrahera mig, duktiga jag.

Började 09.15 imorse...eller förut, det var ju trots allt inte så länge sen. Hade mentor då vi bestämde massa saker om pengainsamling och planerade lite om någon resa som vi ska göra med klassen i trean, tror det kommer bli sjukt bra och roligt. Har suttit och pluggat nu ett tag efter mentorn och vet ni vad?! Jag blev klar med religionsuppsatsen! Är sjukt glad nu, skrev så mycket som man fick (a) haha, men jag känner mig lite duktig och jag ser ett litet ljus...tror jag. Ska skriva på engelskan och träna på franskaläxan sedan när jag slutar och även ikväll innan och efter träning. Fick historieprovet uppskjutet tills på måndag så det var ju bra, slapp fotrsätta må dåligt över skolan i alla fall.

Ska snart gå och äta lite lunch, blir vegetariskt idag och sedan ska jag till sporthallen och simma med klassen, toppen, lite extra motion skadar inte! Älskar att simma, det är så otroligt skönt.

Simning och bad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0