Kvällsöverraskning

Ikväll blev jag väldigt förvånad och överraskad, min pojkvän Stefan frågade om han fick komma till mig bara för att han saknade mig och jag behövde inte ens be honom. Klart jag svarade ja och jag blev superglad, det är inte likt han, men tydligen så kan han överraska den killen och det är ju tur, nä men han har gjort det förut också fast det var ett tag sen. Det var riktigt bra att han kom för att nu är min dag fulländad, hela dagen har varit riktigt bra.

Just nu sitter Stefan och pluggar med ena benet på min mage och jag försöker roa mig med annat som att lyssna på musik och läsa bloggar, funkar alltid! Ska väl kanske titta på en film snart, är inte ett dugg trött med tanke på att jag vaknade så sent imorse + att jag börjar kl 12 imorgon så det gör ingenting. Visserligen ska jag kliva upp 8-halv 9 men det ska nog gå ändå. Funderar på att se klart Camp rock som jag började att titta på för någon dag sen eller så blir det något One tree hill avsnitt, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0