Let's dance kväll

Dålig uppdatering idag, men har haft mycket för mig. Tränade efter skolan, fast jag åkte hem och hämtade träningskläder först. Tränade med Lollo och Madde och det var trevligt, sprang 20 min, gick 5 min och sedan körde jag rygg och lite mage tills jag fick jätteont (mensvärk) och åkte hem. Har varit med älskling nu ikväll och tittat på Let's dance med Jimmie och Tess, det var roligt och programmet var bra, bättre än förra gången. Måste säga att Blondinbella även gjorde mycket bättre ifrån sig idag.

Det är praktiskt taget det enda jag har gjort idag, kommer med mer kommentarer om kvällens Let's dance imorgon. Stefan vill inte att jag ska skriva mer nu.

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0