Ljuva lördag

Det är så skönt med helg då man får sova ut och bara känna lugnet. Vaknade upp med Stefan imorse, eller på dagen typ och vi låg kvar länge och myste. Till slut gick vi upp och åt frukost och sedan åkte han till birsta med sin pappa. Jag gjorde mig klar för att åka och jobba. Att jobba gick väl sådär, kände mig lite klantig men det fixade sig. För övrigt så vann Timrå och nu har de tagit sig upp till en slutspelsplats, helt underbart!

Efter jobbet gick jag till min älskling, vi tittade på film och hade det mysigt. Det vart lite känsligt också för att han åker till Vemdalen imorgon och är borta i 5 dagar, det låter inte så mycket men det är det för mig. I alla fall, jag tog bussen hem vid 10 och sedan har jag inte haft något annat för mig. Sitter i sängen nu och tänkte slå på en film, men just nu slog det mig att jag igår skrev att jag skulle skriva lite kommentarer om Let's dance, så jag gör det i ett separat inlägg.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Milla

jaha okej :D men fan vad bra då :)!

2009-01-18 @ 12:53:14
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0