Nu är jag verkligen helt slut

Avslutade denna kväll med en bra träning med brudarna, kändes bra trots att jag var slut i hela kroppen. Då kan ni ju gissa hur det känns för tillfället. Har så ont i benen just nu så jag vill helst inte stå upp, tur att jag inte behöver det nu när jag har krypit ner i sängen. Det här känns skönt vill jag lova, vill bara sova just nu, men först ska jag ringa älskling, träna på lite franska och kanske se på lite One tree hill om jag orkar.

Börjar 08.15 imorgon med franska, känns lite drygt att ha det istället för att ha sovmorgon till 12, men vad gör man inte för närvaro och betyg. Har hål efter det så då ska jag sitta och skriva på min essay som ska vara inne imorgon 23.59. Jag hinner nog med tanke på hålet och sedan har vi även lektionen till att skriva så det är ju bra, ska även skriva lite efter skolan innan jag och Stefan åker och hälsar på hans farfar på sjukhuset. Ska även sova hos min älskling, mysigt.

Där har ni min planering, och just det, jag måste verkligen springa bort till ego och förlänga mitt kort, har sagt att jag ska göra det varje dag men det har inte blivit av så nu måste det bli det.

Nu, dags för franska och Oth, sen sova!

Isabelle Andersson


Kommentarer
Postat av: Matilda

du är så vacker <3

2009-01-19 @ 12:04:41
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0