På plats hos Emilia

Ja, nu sitter jag här och har nyss ätit god wok hemma hos Emilia, riktigt gott var det men jag fick ingen vidare motivation till att plugga. Vi gick på stan lite förut idag och då hittade jag ett par skor, svarta lacoste som jag blev kär i och sen köpte jag dom, är riktigt nöjd med det köpet trots att de var lite smådyra, jag behövde ju ett par sneakers. Efter vår lilla tripp på stan åkte vi hem till henne och har inte hunnit med så mycket mer än att äta, visst pratade jag lite med Mathilda förut också, det var trevligt.

Lite om gårdagen är att jag var med min älskling hela dagen, vi pluggade, myste och tittade på film. Vi såg Sagan om ringen Konungens återkomst i extended version så den varade i hela 4 timmar om inte mer. Somnade sent så är lite smått trött idag faktiskt.

Träning på höglunda ikväll, längtar rejält mycket, är riktigt peppad för matchen i helgen mot BK Sundsvall. Men innan dagens träning måste jag plugga lite, eller ganska mycket egentligen. Ska försöka göra det nu här med Emilia som var tanken då, får se hur det blir med det, GO BELLA!

P.S. Jag vill inte börja skolan imorgon :'( D.S

Jag och Emilia

Kommentarer
Postat av: Frida J

Jag vill inte heller börja imorgon. Jag vill att vi ska få några dagar till. Fyra till. De vore toppen! :D

2009-01-07 @ 16:25:18
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0