Plugg hemma hos Madde

Har gått långdag i skolan idag, först hade jag kultur- och idéhistoria men vi hade inte mycket till lektion eftersom vi ställde upp och var guider till öviksbesökandena. Lunch hade jag efteråt och sedan hade jag svenska, naturkunskap och franska. På naturkunskapen fick vi veta betygen på senaste arbetet och jag och Mathilda fick MVG, det kändes riktigt bra. Slutade halv 5 med franska, men det kändes inte som att klockan var så mycket faktiskt.

Jag och Madde gick till hemköp och köpte mat och sedan gick vi hem till henne och lagade den, det blev torttillini och gräddsås, mums, men man blev less på det snabbt. Åt för bara en liten stund sen och nu ska vi plugga och äta lite godis som vi köpte.

Skriver mer sedan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra jobbat med MVG! :D grattis! :) ska du träna ikväll då? :)

2009-01-14 @ 17:38:37
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0