Plugg på schemat

Ledsen för dålig uppdatering igår. Hemmagymet gick sådär, hade varit roligare med hopprep, haha. På jobbet gick det också bra, Timrå vann med 4-2, riktigt bra. På relaxavdelningen var det roligt stundvis, det var verkligen jättekul att umgås med "ljustatjejerna" igen. På slutet blev det lite strul, men till slut åkte jag och Stefan hem till honom och åt och sov.

Idag vaknade vi ungefär kvart över 12 och klev upp kvart i 1, visste inte ens att klockan var så mycket, jag trodde att den var mycket mindre. Mamma kom och hämtade mig och nu har jag nyss ätit hemma och det är snart dags att åka in till stan för att plugga med Emilia och Olivia, det är ju prov i HiB imorgon, jippie. Så nu ska jag packa datorväskan och sedan ska jag väl kila till bussen!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: tack så mycket sötis <3

2009-01-11 @ 16:04:19
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0