Söndag

Söndag är lika med tråkig dag. Jag och Stefan klev upp typ 12 och jag kände mig riktigt deppig, egentligen ville jag sova mycket längre. Skulle egentligen även åka in och betala för resan idag som vi inte gjorde igår men det kan jag inte eftersom jag ska åka och träna innan 3. Jag måste även plugga hur mycket som helst, men jag kommer aldrig igång med någonting så jag lär ju få sitta hela kvällen, drygt och tråkigt men ett måste.

Hoppas att träningen går bra idag, vart ju så less i fredags när jag inte hade någon riktig klubba... i och för sig så kommer jag inte ha det idag heller men jag hoppas att det går bättre i alla fall. Jag måste verkligen ha en ny klubba!!!

Dags att äta någonting så jag orkar med träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0