Stark insats

Jag måste säga att jag är stolt över mig själv, trodde inte att det skulle så bra för mig att simma idag, men det gjorde det. När vi kom ut till bassängen sa Fredrik (idrottslärare) att vi skulle simma konstant i hela 45 min, det lät väldigt mycket. När jag började simma gick det hur bra som helst, sedan blev det lite jobbigare men det avtog snabbt, tyckte faktiskt att det var rätt så okej. Simmade hela 61 längder, för vissa kanske det låter mycket vilket det gör för mig som aldrig simmat så långt och för andra kanske det inte låter så mycket, det är olika från person till person. Jag är i alla fall jättenöjd!

Vart helt slut efteråt och då skulle jag ha matte, där man måste tänka jättemycket. Kunde inte koncentrera mig så bra på lektionen för jag var både trött och hungrig, men nåt tal gjorde jag nog. Åkte hem efter matten och åt mackor och nu sitter jag här vid stationära, vet inte varför jag gör det.

Ska vila litegrann och sedan sätter jag igång att plugga för ovanlighetens skull... *not*. Det är ju det enda jag gör nuförtiden, också ska jag hinna träna ikväll, vet inte hur det ska gå ihop men ja, det blir som det blir.


Kommentarer
Postat av: Ida

61 längder är ju bra jobbat! Bara 40 länger är ju en km! Bra Bella! :D Hoppas vi ses på träningen då! :D

2009-01-14 @ 17:43:27
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad du orkar gumman,kram mamma

2009-01-14 @ 18:18:42
Postat av: Milla

oj, 61, jag skulle vara död efter 7.. bra kämpat!!!!!

2009-01-14 @ 21:18:22
URL: http://ecwn.blogg.se.
Postat av: Milla

haha förstår det, men om några dagar lär det kännas bra :D

2009-01-14 @ 23:12:35
URL: http://ecwn.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0