Trevliga timmar hos Olivia

Det var riktigt trevligt att vara hos Olivia idag, tror jag hann vara där 3-4 timmar ungefär. Först pluggade vi ingenting, men när Emilia hade åkt då det bara var jag och Olivia kvar så lyftes mitt plugghumör, eller jag började känna att det var ett måste på schemat, och efter att Olivia hade sagt såhär till mig "Bella, nu ska du plugga!" så gjorde jag det *stolt*. Kom en lång bit på religionsuppsatsen så den är det väl inte så himla mycket kvar på, eller jo ganska, men inte alltför panikmycket.

Tog 19.15bussen hem och nu sitter jag nere på mitt rum och inte vet vad jag ska göra. Tänkte göra franskaläxan men jag kom på att jag har boken på skolan så det blir inte av och resten har jag ingen lust med, får se om jag tar tag i det lite senare. Nu har jag lust att lyssna på musik och bara ta det lugnt ett litet tag.

Det tog inga bilder idag så tyvär kan jag inte lägga upp några! Måste bli bättre på att knäppa kort, men jag tycker att min kamera inte är så bra och då är det inge roligt att knäppa kort så då blir det aldrig av. Ska försöka bli bättre på det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0