Trög och seg morgon

Jag ville verkligen inte kliva upp imorse, det kändes som att det var någonting som höll mig kvar i sängen. Hade ont i hela kroppen fortfarande och kände mig tung som en stor sten. Så jag låg där en stund och funderade på om jag skulle åka in till franskan eller inte och till slut efter mycket velande hit och dit så kände jag att jag behövde det så jag bröt motståndskraften och gick upp och gjorde mig klar. Erkänn att jag är duktig!

Franskan gick bättre än jag trodde, börjar acceptera läraren mer och mer nu och Lollo och jag har faktiskt ganska roligt på lektionerna och jag lär mig mer nu också. Efter lektionen gick jag och Lollo på pressbyrån och köpte lite saker, bland annat iste lemon, mums. Nu sitter jag och har hål tills lunch, ska plugga engelska men var tvungen att slänga in ett inlägg innan. Jag känner mig egentligen för trött för att plugga men jag måste ju göra det så det är väl lika bra att sätta igång snart.

För övrigt mår jag faktiskt bra idag, förutom att jag har ont i kroppen och är trött så är allt toppen! Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0