Utomlands

Jajjemän! Nu är det bestämt och bokat banne mig. Den 23:e maj åker jag, Milla, Matilda O och Matilda B till Turkiet en vecka eller...rättare sagt till Alanya men det ligger ju i Turkiet. Det blev bestämt väldigt snabbt men någongång måste det ju göras eftersom alla bara pratar om det jämt och inte bestämmer sig. Det har vi i alla fall gjort nu och jag ser fram emot det hur mycket som helst. Idag ska vi in och betala den första betalningen och jag känner mig så glad att jag äntligen kommer till skott med en utlandsresa. Det ska bli grymt roligt och skönt, jag längtar som en tok. Haha, igår tog jag fram mitt pass och trodde att jag skulle kunna använda det men det gick ut i juli 08 så det går nog inte, jag måste skaffa mig ett nytt men det är bara bra för då får jag ju ta ett nytt kort och slipper kortet från 5:an.

Nu har jag verkligen något att se fram emot de kommande 4,5 månaderna.




Kommentarer
Postat av: Elin

åh gud så fuskigt, och fy så härligt!

2009-01-04 @ 22:08:30
URL: http://eandremoo.blogg.se/
Postat av: Matilda

gud vad roligt :)

2009-01-04 @ 22:27:29
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0