Dagsskifte

Nu är det måndag och en ny spännande vecka. Undra vad den kommer att innehålla. För vissa är det mest jobb antar jag, men inte för lilla mig för jag får göra vad jag vill. Hoppas att det blir fint väder så man kan ge sig ut till stranden för massa sol och bad. Jag har ju inte varit på stranden än så nu hoppas jag verkligen på kanonväder.

Imorgon ska jag, Mathilda och Milla åka in till stan och köpa våra Harry potter biljetter till premiären, jag längtar tills jag äntligen får se den för att den är verkligen efterlängtad. Halvblodsprinsen är den bästa av alla böcker tycker jag, den innehåller mest spänning och känslor så därför ser jag fram emot att se filmatiseringen av den! Dessutom ska jag ju gå med mina babes också, det blir perfekt. Annars så ska jag städa mitt rum imorgon och sedan blir det första sommarlöpträningen med laget på kvällen, grymt skönt.

Ikväll har jag varit helt göralös. Har försökt få tag på min älskling hela kvällen men han svarar inte så jag börjar bli orolig, jag har inte pratat med honom sen i lördags på dagen. Saknar honom rejält mycket nu och jag känner mig så tom, skulle verkligen behöva hans sällskap nu. Jag trodde att jag kanske skulle få vara med honom ikväll, men nej, så bra blev det inte. Jag kommer inte kunna sova för att jag tänker på honom hela tiden, och jag vill inte somna och inte ens ha pratat med honom på hela dagen. Usch, vet inte vad jag ska göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0