Fredag kväll - 090703

Vad tråkigt man kan ha det då när alla ens vänner ska på Gatufesten och ha det massa skoj. Själv har jag nyss dammsugit och städat upp litegrann här hemma, är ju helt ensam för att pappa m.fl. är i en stuga i Norrfällsviken och Tess och Jimmie har åkt till Västerås på Big power meet. Måste snart ta hand om disken och bädda rent lite sängar, usch vad jobbigt och tråkigt. Annars så väntar jag på att Stefan ska komma, men han lär väl inte dyka upp förrän ca 10-11 ikväll förstås. Funderar på att dra ut och springa ett tag sedan när jag är klar med städandet, får se om jag har viljan och orken, det skulle verkligen behövas. Känner mig rätt så äcklig för tillfället så det skulle inte sitta fel med en dusch när jag är klar med allt.

Har inte gjort ett dugg idag med tanke på att det har varit fulväder. Okej, jag har städat förstås, men det räknas inte för att det är så himla tråkigt, har inte ens hunnit med mitt rum kom jag på nu, åååh. Har även tittat lite på tennis men inget mer än så, har haft allmänt tråkigt. Jag har endast gått runt i tråkiga kläder idag också, gråa mjukisbyxor och en gul tee som nu inte känns så fräscha längre. Det har varit en uttrist dag helt enkelt.



Imorgon ska jag på Gatufesten och jag hoppas att det kommer att bli skoj med tanke på att nästan alla mina vänner ska dit och den enda man vill se då är ju Tomas Ledin. Dock är han inte så himla bra men han duger, i alla fall klassikerna. Också blir det förhoppningsvis lite förfest innan om allt går som jag vill.

Nä, disken och sängarna, nu kommer jag! Ha en trevlig kväll!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0